Friday 1 September 2017

album diy

Hej! Jakieś dwa lata temu znalazłam kiedyś na jakimś blogu pomysł na album diy. Długo szukałam jakiegoś ciekawego albumu, ale nic nie wpadło w moje oko. Dopiero jakoś w święta wielkanocne zauważyłam cenny okaz w biedronce. Rodzice kupili mi go na prezent. Zaczęłam go wzbogacać w zdjęcia, ale kompletnie o nim zapomniałam. Dopiero przy wyprowadzce sobie o nim przypomniałam. Teraz będę miała więcej czasu, to będę go na bieżąco uzupełniała.
Postanowiłam, że będę robiła kolaże ze zdjęć, a później je ucinała. Małe kwadraciki wyglądają przepięknie, a jednocześnie jest miejsce na większą ilość wspomnień. Dodatkowo będę przyklejała naklejki w kształcie serduszek, które mam w kolorach różu i czerwieni. Kolorowe tasiemki także się 
przydają, a już idą do mnie karteczki w różnych kolorach i wzorach.

Jak Wam się podoba? Macie jakiś sposób na przechowywanie zdjęć?

27 comments:

  1. Bardzo dobry pomysł, dzięki naszej pracy rzecz zyskuje na wartości sentymentalnej. <3 Obserwuję.

    ReplyDelete
  2. That album looks super cute! Nice photos, thanks for sharing :)
    I'll definitely try to make one for myself.
    I followed you back!
    Shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these

    types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact

    us.

    ReplyDelete
  4. Hey, lovely blog!

    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Instagram: https://www.instagram.com/missunderstoodstyle/?hl=el
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    ReplyDelete
  5. Ciekawy pomysł ;) Bardzo ładnie wygląda, choć jednak wolę zdjęcia w większych formatach :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Like this diy *-* Great post!


    check my new post -> https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Good idea to keep your memories fresh forever!!
    I am following you. :)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ReplyDelete
  8. I love the beachy vibes of the photos you chose!

    http://justohana.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  9. Świetne diy :)
    Ja zdjęcia przechowuje zwyczajnie w albumie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Muszę przyznać, że to bardzo fajny pomysł ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny pomysł, zawsze drukuję zdjęcia☺ obserwuję ☺

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł z ķolażem, moje zdjęcia trzymam w albumie i często po niego sięgam. Lubię oglądać zdjęcia.
    Obserwuję:))

    ReplyDelete
  13. Ja co roku kupuję jakiś fajny album i tam przechowuję zdjęcia

    ReplyDelete
  14. ja tworzę fotoalbumy, ale nie sama. dosc duzo czasu zajmuje mi prowadzenie bullet journal, ale mam koleżankę co sama robi albumy <3

    ReplyDelete
  15. Rzeczywiście takie kwadraciki wyglądają cudownie! :) Ja w chwili obecnej zdjęcia przetrzymuję na dysku, ale mam zamiar za jakiś czas je wywołać :)

    ReplyDelete
  16. Amazing pictures dear!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Rzeczywiście, taka mała kwadracikowa forma jest całkiem ciekawa :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  18. Ja niestety na empikfoto nie popatrzyłam na wymiary i żadne zdjęcie nie mieści się w albumy :/ obecnie 400zdjec znajduje się w pudełku ❤ obserwuje! Liczę na to samo! ❤
    Zapraszam❤

    ReplyDelete
  19. Great post! Pictures are amazing!
    Check out my new post
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Great post!I like the album!
    I followed you(#837) and I hope you will follow me back!



    xdreaannx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  21. ja muszę się zabrać za wywołanie kilku, ale pewnie włożę je do ramki ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Nice post!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  23. Very nice album.
    I following you now, please follow me back :-)
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
  24. Great post, I like it!

    New post on my blog: https://sweetlife000.blogspot.rs/2017/09/avon-nutra-efects.html?m=1

    ReplyDelete
  25. Great post!
    I really like your blog. It is amazing!

    I'd love to follow for follow, I'm already following you.
    I colori dell'arcobaleno

    ReplyDelete

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.