Monday 28 August 2017

wyprowadzka

Hej. Nie pisałam ostatnio, gdyż miałam dużo spraw na głowie odnośnie przeprowadzki. Nie mogę uwierzyć, że to już ten czas usamodzielnienia się, rozłąki z rodzicami. Lata lecą, a my chcąc  nie chcąc- dorastamy. Prędzej czy później każdego to czeka. Trudno mi się do tego przyzwyczaić, ponieważ minął dopiero tydzień, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu wszystko się unormuje :)
Nie wiem jakim cudem, ale co powkładam do szafek rzeczy, nic mi nie ubywa, tylko z dnia na dzień jest tego coraz więcej, hihi. 
A Wy już się usamodzielniliście? Jeśli nie, w jakim wieku chcielibyście?

23 comments:

  1. Great post dear!
    I follow you now, hope you'll follow back! :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. I follow you now, hope you will follow back! Also, love your blog!


    new post :
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Interesting and very nice post!
    I follow you now, hope you will follow me back, you have a great blog.

    https://sweetlife000.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Great post!
    Thank you for comment my blog!
    Of course I follow you :)
    Now waiting for you :)

    valerianest.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też się w tym roku wyprowadzam ze względu na studia. Nie wiem czy jestem na to gotowa, ale czas pokaże :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    ReplyDelete
  6. Ja się przeprowadzam za miesiąc i dalej w to nie mogę uwierzyć. Z jednej strony chcę się już usamodzielnić, a z drugiej strony po tylu latach mieszkania z rodziną początki będą "ciężkie".

    ReplyDelete
  7. Hello dear, i'm following you with pleasure, lachicchina.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Your blog is perfect ♥
    I'm following you, visiting my blog if you want ♥
    janalukic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I wish you all the best in your new life.
    Here in India, social culture is different. We do not leave our parents in student life, only in professional life.
    I like your other posts in the blog.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. "Usamodzielnieniem" nazwać tego nie mogę, bo finansowo nadal zależę od nich ;) Ale studenckie życie, gotowanie, pranie, prasowanie, zakupy itd na własną rękę w miejscu oddzielonego kilka godzin drogi od rodziny z pewnością jest sporym krokiem ku samodzielności :)
    A kiedy bym chciała się zupełnie usamodzielnić? Kiedy będę miała możliwość na siebie zacząć zarabiać :) Pozostałe umiejętności mam nadzieję do tego czasu już zdobyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://coscudownego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Również rok temu przeprowadzałam się do innego miasta, da się przyzwyczaić :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  12. Tak całkowicie nie jestem jeszcze samodzielna, aczkolwiek od dziecka raczej taka byłam, a powoli zmierzam do takiego całkowitego usamodzielnienia się. Moim zdaniem odpowiedni wiek to 20-lat. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dear this is your time to give strength to your wings!! with your love ones blessing you will fly high.
    All the Best for future !! keep updating abut your independent.
    I am following you.
    Please follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ReplyDelete
  14. Nie wyprowadziłam się jeszcze i w najbliższym czasie tego nie planuję. Na pewno jednym z głównych powodów są kwestie finansowe. Studiuję dziennie, w związku z czym nie znalazłabym raczej na tyle płatnej pracy, by móc swobodnie wynajmować mieszkanie w mieście mojej uczelni, jeszcze zaopatrywać się w wyżywienie itp. Chociaż jak komuś zależy, to może i znajdzie, niektórym udaje się nawet ogarnąć płatne praktyki. Mnie jednak nie zależy jeszcze na tyle na usamodzielnieniu, całe życie przede mną, więc kiedyś i tak będę musiała to zrobić. xD
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja chciałabym się usamodzielnić jak najszybciej, jednak przede mną jeszcze przynajmniej 4 lata mieszkania z rodzicami, a mi już marzy się własny kąt :D

    ReplyDelete
  16. Great post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Amazing post! :)
    PS: Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I will follow you back. <3

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
  18. Kochana przyzwyczaisz się bardzo szybciutko, ja początkowo bardzo tęskniłam, a teraz mam już za sobą 6 przeprowadzek :D Obserwuje :)

    ReplyDelete
  19. I hope everything goes well with your move! Your blog is so pretty, I love it, following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    ReplyDelete
  20. Ja już mieszkam sama 3,5 roku!:) I sobie nie wyobrażam teraz by wrócić z powrotem do rodziców.

    ReplyDelete
  21. No to powodzenia w nowym rozdziale :) Mi jeszcze trochę zostało ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  22. Nice post! I really like your blog, do you want follow for follow ? Let me know: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nice post!

    I follow you, I hope you will follow me too
    Nice post!

    U follow your blog an G+ tii, hope you follow me too
    http://sweetlife000.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.