Thursday 7 September 2017

praktyki

Hej, Od tego tygodnia zaczęłam praktyki w przedszkolu. Mam je odbyć przez dwa tygodnie w tej placówce, a przez kolejne dwa w szkole. Jest to dla mnie nowe doświadczenie, gdyż samodzielnie muszę prowadzić zajęcia. Cieszę się, że trafiłam na fajną opiekunkę, która bardzo dużo rzeczy mi tłumaczy, jak postępować z dziećmi, czego unikać. Takie rady na pewno przydadzą się na przyszłość we współpracy z dziećmi. Mam nadzieję, że cały miesiąc praktyk minie mi dobrze, bo trzeba przyznać, że bardzo dużo się stresuję, mimo tego, że nie powinnam. Najważniejsze dla mnie jest to, że widzę postępy i coraz bardziej pokonuję lęk! Trzymajcie kciuki! :)

17 comments:

  1. Powodzenia :*
    Zapraszam też do mnie na najnowszy wpis z Oufitem :D U mnie też na niebiesko :D hehe
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Powodzenia na praktykach:) ten czas dla każdego jest stresujący, ja już mam to za sobą.to dobrze ze masz fajną opiekunkę bo z takich praktyk można się wiele nauczyć, doświadczenia są zawsze bezcenne :)) powodzenia

    ReplyDelete
  3. Muszę przyznać, że takie praktyki z dziećmi muszą być bardzo ciekawe :) Jestem mega ciekawa jak Ci idzie i co możesz nam w tym temacie opowiedzieć :)
    Cieszę się, że trafiłaś na dobrą opiekunkę i że nabierasz doświadczenia oraz słuchasz dobrych rad. Powodzenia Ci życzę ;)

    ReplyDelete
  4. Praca z dziećmi na pewno jest cudowna :)
    sama kiedyś pomagałam w przedszkolu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Thanks for the comment dear!! I'm already following you!!

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lovely blog! Have a nice day doll!

    I'm following you! Follow back? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  7. ładna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. trzymam kciuki! Super że trafiłaś na taką osobę

    ReplyDelete
  9. Świetnie, że widzisz postępy i pokonujesz lęki ^^ Dobrze, że udało Ci się trafić na fajną opiekunkę ^^ Życzę powodzenia oraz trzymam mocno kciuki :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Good luck on this new journey! Kids are challenging to deal with but they are also very refreshing! I'm sure you'll have fun!

    myhappyramblings.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Trzymam kciuki!! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super, że trafiłaś na fajną opiekunkę na praktykach, powodzenia ! ;**


    Mój blog ♥- HELLO-WONDERFUL


    instagram ♥

    ReplyDelete
  13. Ja przed wakacjami miałam 4-miesięczne praktyki w szkole w klasach 4-6 :) Fajne doświadczenie, a prowadzenie lekcji samodzielnie przynosiło mi dużo satysfakcji ;) Zwłaszcza jak dzieci prosiły żebym zaczęła na stałe pracować w ich szkole :P

    ReplyDelete
  14. Trzymam kciuki i życzę powodzenia na praktykach ! :)
    Cudownego dnia!

    http://coscudownego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Trzymam kciuki ;) Mi też by się przydały takie praktyki, zwłaszcza że niedługo sama będę zaczynała pracę, jako opiekunka do dzieci, żeby sobie trochę dorobić.
    Pozdrawiam, Recenzje Filmów

    ReplyDelete

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.