Wednesday 20 June 2018

siłownia

Dzień Dobry!
Z moją mobilizacją, jak i zorganizowaniem już trochę lepiej, więc myślę, że teraz zostanę z Wami tu na dłużej. Sporo w moim życiu się zmieniło. Wyszłam za mąż, urodziłam dziecko, kończę studia. Chciałabym, aby blog nadal pozostał cząstką mnie. Znajdziecie tutaj m.in. przemyślenia, porady, przepisy, diy. Mam nadzieję, że będziecie tutaj chętnie zaglądać.

Po ciąży mam mały problem z powrotem do formy- oponka z brzucha nie chce zniknąć. Od miesiąca chodzę na siłownię i próbuję poprawić swój wygląd. Nie sądziłam, że pomimo zmęczenia, wykonywania intensywnych ćwiczeń, można mieć takie dobre samopoczucie. Wkręciłam się w to strasznie. Chcę poprawić swoją kondycję, ujędrnić skórę, zredukować, co trzeba, wyrzeźbić mięśnie. Po prostu chcę czuć się dobrze! Niestety nie widzę efektów na brzuchu! Mam nadzieję, że z czasem zauważę, że warto. Czy znacie jakieś ćwiczenia, które można wykonywać, by mieć chudszy brzuch?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.