Saturday 30 June 2018

Brownie z fasoli

Hej!
Ostatnio staram sie coraz bardziej odżywiać zdrowo. Ograniczyłam słodycze, fast foody, napoje gazowane. Nie zawsze mi to wychodzi, ale jestem na dobrej drodze w przestrzeganiu moich postanowień. Ważne, żeby się nie poddawać!
Krążąc po internecie, natknęłam się na masę fajnych przepisów. Nie sądziłam, że ze zdrowych produktów można zrobić takie pyszne i słodkie dania! Dzisiaj przedstawię Wam przepis na brownie z fasoli. Tak- z fasoli. Początkowo byłam do niego negatywnie nastawiona. Mój mąż, jak kupowałam produkty, powiedział, że w życiu tego nie zje... Nie uwierzycie, jak po powrocie ze sklepu zaglądam do lodówki, a tam tylko jeden kawałek ciasta... Usłyszałam jedynie komentarz: kiedy znowu zrobisz to brownie?


PRZEPIS:
Ciasto:
-2 puszki czerwonej fasoli
-3/4 szklanki ksylolitu
-4 jajka
-2 banany
-półtora łyżeczki sody lub proszku do pieczenia
-3 łyżki oleju kokosowego

Polewa:
-gorzka czekolada
-1/4 szklanki mleka
-2 łyżki kakao

Fasole odcedzamy i myjemy. Wrzucamy wszystkie składniki na ciasto do miksera i miksujemy, aż powstanie gładka masa. Wlewamy ją do foremki-keksówki i wkładamy do piekarnika. Ja piekłam 45 minut w 180 stopniach. Wychodzą z tego około 2 blaszki. Gdy już ciasto nam ostygnie, robimy polewe. Wlewamy mleko do garnka, gdy zacznie sie gotować, dodajemy kakao i czekoladę. Polewamy, czekamy aż zastygnie i gotowe! Najlepiej trzymać je w lodówce! SMACZNEGO!
Znacie ten przepis? A może inaczej robicie fit brownie? 


No comments:

Post a Comment

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.