Monday 31 July 2017

jezioro

Hej! Wczoraj byliśmy z chłopakiem i ze znajomymi nad jeziorem. W końcu udało mi się opalić, a raczej spalić, haha! Pogoda była cudowna. Było bardzo gorąco.. Większość czasu spędziliśmy w wodzie, gdyż nie dało się wytrzymać na tym słońcu bez ochłodzenia. Nareszcie skorzystaliśmy z lata. Jak byliśmy na krótkich wakacjach trzy tygodnie temu to nie udało nam się wejść do wody, bo pogoda była nijaka. Niby słońce świeciło, ale nie aż tak, żeby się kąpać.
A Wy jak spędziliście niedziele?

38 comments:

  1. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo fajny blog i również obserwuję :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) widzę, że mamy takie same buty :D pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  3. Śliczna torebka! :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pięknie wygladasz :)
    Obserwuje! :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja.Ja niedzielę spędziłam z książką.Dziękuję za wizytę u mnie ;)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetne buty! najwygodniejsze na lato!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ładna stylizacja! Ja jak zazwyczaj w niedziele sprzątałam w pokoju. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Swietny look!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    ReplyDelete
  9. Ja niedziele rowniez spedzilam nad jeziorem, tyle ze u mnie temperatura siega powyzej 30 stopni. Aczkolwiek i tak sie nie kapalam ;)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że miło spędziłaś dzień ^^ Niedzielę spędziłam nad pobliskim basenem, ponieważ upał nie pozwalał siedzieć w domu. Bardzo ładna stylizacja i świetne buty ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ❤ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Pięknie Ci w tym kolorze :)
    U mnie również wczoraj była świetna pogoda. Spędziłam ją na rozmowach z przyjaciółką i chłopakiem :) Zazdroszczę wypadu nad jeziorko ^^ Mam nadzieję, że również opalę się w te wakacje :)

    ReplyDelete
  12. Ja niedzielę spędziłam rodzinnie, bo na imieninach u cioci :D
    Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  13. Gratuluje ciąży :) który miesiąc ;)>


    www.lamia-riae.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pogody tylko pozazdrościć.
    U mnie całą niedzielę padało i nigdzie nie można było wyjść.
    Śliczna sukienka.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ale pięknie wyglądasz <3 Bardzo podoba mi się sukienka, zarówno jej krój jak i kolor :D A ja niestety całą niedzielę spędziłam w łóżku, bo grypa mnie dorwała... :D

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia i świetny blog :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja w niedzielę planowałam wybrać się do miasta do biblioteki itp., ale gdy zaczęłam się szykować, przypomniało mi się jaki jest dzień, i że praktycznie wszystkie miejsca, które mnie interesują, są zamknięte :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Great post!
    I followed you back!
    Hope you'll click on link in my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/08/club-two-piece-dress-outfit-rosegal.html

    ReplyDelete
  19. Pięknie wyglądasz :)
    Ja w niedziele udałam się na sesje, a po południu ćwiczyłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądasz. Twoja stylizacja to najlepszy dowód na to, ze siła tkwi w prostocie :)

    ReplyDelete
  21. Pięknie wyglądasz. Upały ostatnio rzeczywiście nieźle dokazują :)
    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczna sukienka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ładne buty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. swietnie wygladasz :)
    obserwuje i licze na rewanz: pa2ul.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam takie duże torby!

    ReplyDelete
  26. Śliczna torba i cała stylizacja :) Sukienka ma śliczny kolor :)

    ReplyDelete
  27. Świetne buty i genialna stylizacja

    ReplyDelete

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.