Thursday 1 October 2015

żegnajcie wakacje

Wakacje, wakacje i po wakacjach.. Teraz zacznie się nauka i jeszcze więcej obowiązków, co wiąże się z brakiem wolnego czasu. Z jednej strony się cieszę. Nie będę siedziała w domu, podczas gdy moi bliscy dalej się uczą. Poza tym dopóki mogę i mam możliwości powinnam się kształcić. Nigdy nie wiadomo jak w przyszłości potoczy się życie.. Mimo tego troszkę się boję.. Boję się, że sobie nie poradzę, chociaż wiem, że trzeba walczyć o swój cel, próbować. Mam nadzieję, że poznam jakieś fajne osoby i wszystko ułoży się po mojej myśli.. Jak to się mówi.. kto nie ryzykuje, nie zyskuje!

5 comments:

  1. życzę powodzenia! :)
    obserwuje x


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    ReplyDelete
  2. Trzymam kciuki by wszystko było jak najlepiej. I tak jak piszesz - kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjecia ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jakby na to nie patrzeć, nauka to również przedłużenie dzieciństwa, bo potem już tylko praca, czyli dorosłość :) Fajne zdjęcia, zatęskniłam już za wakacjami, chociaż moje skończyły się 3 dni temu haha :) Pytałaś o wspólną obserwację, więc dodaję i liczę na rewanż :)

    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete

Dziękuję:) Zaobserwuj, a zrobię to samo.

Thanks:) We can follow each other.